Minden rendeléshez 1 éves Zöld Újság digitális előfizetést adunk ajándékba! - 2 vagy több termék vásárlása esetén ingyenes a házhozszállítás!

Szállítási információk

 

A szállítási adatok megadása rendeléskor

A termékrendelés során az egyéb adatok megadása mellett a pontos szállítási információkat is fel kell tüntetni. Ha a számlázási cím eltér a szállítási címtől, akkor a szállítási adatokra vonatkozó részen kell megadni a kért adatokat. Itt kell a szállítás módját is kiválasztani.

A megrendelt termék kiszállításához a következő információkat kell megadni a létrejövő szerződés teljesítése és a kiszállítás végrehajtása érdekében:
- vezetéknév
- keresztnév
- telefonszám
- e-mail cím és a
- pontos szállítási cím
- egyéb, a szállítás sikeres lebonyolításához szükséges fontos információk.

A szállítási cím egyértelmű beazonosításához az alábbi adatokat kell pontosan megadni:
- pontos irányítószám
- a település neve
- a közterület elnevezése
- a pontos házszám megadása
- ha van, akkor az épület, a lépcsőház, az emelet és az ajtószám pontos megadására is szükség van.

A webáruházban történő vásárláskor látható a teljes megrendelés összesített fogyasztói ára, valamint a fizetendő szállítási költség bruttó összege is.

 

Utánvétel kiszállítás esetén

A megrendelés elküldésének folyamata során a Vásárló által kért kiszállítással történő kézbesítési mód esetén az utánvétellel történő fizetési mód is kiválasztható. Ebben az esetben a Vásárló a kézbesítéskor a futárszolgálat munkatársánál készpénzzel vagy bankkártyával fizethet. A futárszolgálatnál történő fizetés további feltételeiről a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. szerződési feltételei rendelkeznek, melyeket a Vásárló megismerhet a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. szolgáltató online felületén (lentebb részletezve).
Amennyiben a Szolgáltató a már kifizetett megrendelést a saját érdekkörében felmerült oknál fogva mégsem tudja teljesíteni, az akadály felmerülésétől számított 14 napon belül a Vásárló részére a teljes vételárat és a szállítási díjat visszatéríti.

 

Teljesítési határidő és szállítási feltételek

A megrendelt terméket a Szolgáltató a megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolásban szereplő határidőn belül szállíttatja ki a Vásárló által megadott szállítási címre. Raktáron lévő termék megrendelése esetén a megrendelés beérkezésének napját követő 3-7 munkanapon belül kerül átadásra a Szállítónak, aki 2 munkanapon belül kézbesíti azt.

Amennyiben az áru a megrendelés leadásakor nincs raktáron, a termék a megrendelés beérkezésének napját követő 10 napon belül kerül átadásra a Szállítónak, aki azt 2 munkanapon belül kiszállítja. Amennyiben a Szolgáltató nem tudja teljesíteni a fentiek szerinti határidőn belül a megrendelést, akkor a teljesítési akadály beállásáról annak felmerülését követően haladéktalanul értesíti a Vásárlót.

A termékek kézbesítése munkanapokon 08.00 és 17.00 óra közötti időszakban történik. A termék szállítási határidejét a visszaigazoló e-mail tartalmazza. A szállítás időpontjáról a Szolgáltató e-mailben vagy telefonon tájékoztatja a Vásárlót. További kérdés felmerülése esetén a Vásárlónak lehetősége van egyeztetni a Szolgáltatóval a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

A Vitalmix termékek kiszállítója a

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: GLS General Logistics Systems Hungary Kft.
Cégjegyzékszám: 13-09-111755
Adószám: 12369410-2-44
Székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
Postacím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
Telefon: +36 29 886 670
Fax: +36 29 886 610
E-mail: info@gls-hungary.com
Honlap: https://gls-group.eu/HU/hu/home

gazdasági társaság (Szállító).

A Szállító a feladástól számított 2 munkanapon belül kézbesíti a megrendelt terméket a Vásárló részére.  A kiszállítással kapcsolatos további információkat a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. honlapján elérhető "Általános szerződési feltételek" dokumentum tartalmazza, amit itt lehet megtekinteni: https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek

A Vitalmix termékek csomagpontokon is átvehetők:

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: GLS General Logistics Systems Hungary Kft.
Cégjegyzékszám: 13-09-111755
Adószám: 12369410-2-44
Székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
Postacím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
Telefon: +36 29 886 670
Fax: +36 29 886 610
E-mail: info@gls-hungary.com
Honlap: https://gls-group.eu/HU/hu/home

A Szállító a feladástól számított 2 munkanapon belül kézbesíti a megrendelt terméket a Vásárló által kiválasztott GLS CsomagPont szolgáltatásra szerződött üzletbe. A CsomagPont kézbesítési mód választása esetén kizárólag online fizetési szolgáltatással történő előre fizetésre van lehetőség.
A szállítással kapcsolatos további információkat a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. honlapján elérhető "Általános szerződési feltételek" dokumentum tartalmazza, amit itt lehet megtekinteni: https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek

A szállítás díja

A kiszállítás díjának a vevő által fizetendő bruttó összegét a megrendelés elküldésének folyamata során ismerheti meg a Vásárló. 

A termék átvétele

Amennyiben a Vásárló az általa megrendelt terméket indok nélkül nem veszi át a szállítás időpontjában - ideértve azt is, amikor a Vásárló a Szállító kézbesítésre irányuló többszöri kísérlete ellenére sem elérhető, így meghiúsul a kézbesítés, illetve GLS CsomagPont kézbesítési mód kiválasztása esetén a megrendelt terméket a kiválasztott GLS CsomagPont-nál nem veszi át az ott történő elhelyezéstől számított 5 napon belül -,  a Szolgáltató jogosult a megrendelt árut harmadik személy számára értékesíteni. Ez esetben amennyiben a Szolgáltatóhoz visszaérkezik a termék és a Vásárló előre kifizette a megrendelt termék vételárát, a vételárat Szolgáltató - a tranzakció költségének levonását követően - visszafizeti. A szállítás díja nem számít bele a vételárba, az ilyen esetben - mely eset nem minősül az elállási jog gyakorlásának - nem kerül visszafizetésre.

A megrendelt termék mennyiségét, épségét és a szükséges dokumentumok (számla) meglétét még a termék kézbesítésének helyén, az átvételkor ellenőrzi a Vásárló, valamint az esetleges kárt, hiányt, vagy egyéb eltérést is még akkor jelzi a Szállító felé. Amennyiben a Vásárló kézbesítéskor bármilyen sérülést vagy eltérést tapasztal a kézbesített terméken, a Szállító a Vásárló kérésére köteles tételesen átadni az árut és erről, valamint a terméken tapasztalt eltérésekről vagy sérülésekről a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni.

Szállítás közben a termékben keletkezett károkért elsősorban a Szállítót terheli a felelősség, ugyanakkor a Vásárló felé a termék a Vásárló részére történő átadásának időpontjáig a Szolgáltató viseli az ezzel kapcsolatos kockázatot.

 

A https://vitalmix.hu honlap jelen Szállítási információk tájékoztatója 2023. március 15-től hatályos.

 

A dokumentum letöltése/nyomtatása INNEN elérhető.